پسرا و درس خوندن!!!


















.*.* zendegi ba eshg.*.*

 

یک دانشجوی مهندسی عاشق سینه چاک دختر همکلاسیش بوده

بالاخره یک روزی به خودش جرات داد و به دختر راز دلش رو گفت و از دختره

خواستگاری کرد...

اما دختر خانوم داستان ما عصبانی شد و درخواست پسر رو رد کرد. بعدم پسر رو

تهدید کرد!

که اگر دوباره براش مزاحمت ایجاد کنه، به حراست میگه...

... ... ...

روزها ازپی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض

گرفت و داخلش نوشت:

" من هم تو رو دوست دارم، من رو ببخش اگر اون روز

رنجوندمت

اگر منو بخشیدی بیا و باهام صحبت کن و دیگه ترکم نکن."


ولی پسر دانشجو هیچوقت دیگه باهاش حرف نزد!

چهار سال آزگار گذشت و هر دو فارغ التحصیل شدند. اما پسر دیگه طرف دختره

نرفت!!!


 

نتیجه اخلاقی این ماجرا...
.


.


.


.


.

 


پسرها هیچوقت لای کتاب ها و جزوه هاشون رو باز نمیکنند..!



نظرات شما عزیزان:

amir masihi
ساعت1:54---10 اسفند 1392
اول از همه سلام .مهربون وبلاگت قشنگه تولدت مباااارکک ایشالاه 120 ساله بشی اگه تنها بودی یه سر پیشه ما هم بیا بوووسس

Mohsen
ساعت18:14---8 اسفند 1391

نه دیگه، اینجوری هم نیستیم، لااقل لای جزوه رو باز می کنیم شاید پول مولی توش جا گذاشته باشیم


MoHaD3
ساعت14:42---7 اسفند 1391
وب زیبایی داری گلم خوشحال شدم که بهم سر زدی من شما رولینک میکنم شماهم منو با اسمHappy Girl و آدرسهshahinormohad3.LoxBlog.Com لینک کن وخبرم کن عیزم...

جادوی عشق
ساعت19:56---4 اسفند 1391
وبت جالب بود عزیز
خوشحال میشم ب وب منم سر بزنی


mohadese
ساعت11:33---3 اسفند 1391
سلام عزيزم وب توهم عاليه باافتخار لينك شدي ملسی عسیسم

احسان
ساعت22:29---2 اسفند 1391
س.آیسان جاااااااااااااااااان
چرا مطالب عوض نمیکنی؟؟؟؟
البته این داسنان جزوه بخدا راسته


رضا عقشی
ساعت20:20---2 اسفند 1391
سلام من رو لینک کن من لینکیدمتون خانمی


پاسخ: عسیسم لینک نمیشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


نیلوفر
ساعت10:21---2 اسفند 1391
حتما عسیسم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hossein
ساعت17:36---1 اسفند 1391
سلام همشهری. . .وبت خوبه و البته قشنگ
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظرتو بگی


نیلوفر
ساعت17:05---1 اسفند 1391
سیلام ایسان جونم میسی که به وبم سر زدی عسیسم!!!!!
منم لینکیدمت اجییییییی جونم!!!!!!
باییییییییییییی!!!!!!!!!


اشک ها و لبخندها
ساعت15:50---29 بهمن 1391
اااای بابا این چیزا محرمانست چرا تو ملع عام میگی
نترس جنبم بالاس ولی شوخی پشت وانتی بام نکنیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,ساعت 13:4 توسط aysan|



      P i n k Girl